(+420) 733 253 430      

practimed-banner

Objednání a odeslání e-Receptu přes e-mail

Vážení klienti naší ordinace,

informuji Vás o nové možnosti objednání elektronického předpisu na léky (tzv. e-Receptu) na e-mailové adrese .


Na žádost předpisu léků od klienta obdrženou v elektronické podobě odpovíme v rámci 24h od doručení žádosti do výše uvedené e-mailové schránky.

Recept vystavený v elektronické podobě (e-Recept) s předpisem požadovaných léků od lékaře MUDr. Markéty Baxové bude odeslán zpět na zadaný e-mail klienta.

Věříme, že Vám tato služba ušetří čas a oblíbíte si její využití.

Přeji Vám hezký den

MUDr. Markéta Baxová
Váš praktický lékař


O e-Receptu


Od 1.1.2018 vzniká, změnou zákona č. 378/2007 Sb., o léčivech, povinnost předepisovat recepty na léky pouze elektronicky. Tato povinnost se týká všech předepisujících lékařů, tedy nejen praktických lékařů, ale i například laboratorních lékařů, hygieniků, epidemiologů, nepracujících důchodců či lékařek na mateřské dovolené. Z povinnosti elektronické preskripce nejsou vyjmuta žádná zdravotnická zařízení.

V souladu s § 81, zákona č. 378/2007 Sb., o léčivech, Státní ústav pro kontrolu léčiv (SÚKL) zřídil a provozuje datové úložiště pro sběr a zpracování elektronicky předepisovaných léčivých přípravků - Centrální úložiště elektronických receptů (CÚER). Dále SÚKL provozuje dle § 81a Registr léčivých přípravků s omezením (RLPO). Aby byla dodržena tato legislativní ustanovení, SÚKL v současné době vyvíjí nový informační systém e-Recept. Tento nový systém, který nahradí současně používaný náhradní systém pro elektronickou preskripci, musí splňovat bezpečnostní i technologická kritéria (např. soulad s požadavky zákona o kybernetické bezpečnosti, soulad s požadavky na informační systémy veřejné správy), která budou odpovídat vysoké zátěži, dostupnosti a požadavkům na bezpečnost od 1.1.2018, od kdy je aktuálně stanovena povinnost používat elektronické recepty pro všechny lékaře i lékárníky.

Používáme Cookies
Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.